środa, 16 stycznia 2013

13/15 "Są książki wyjątkowe i filmy niezwykłe..."

Wielkimi krokami zbliżamy się do końca prezentowania moich wpisów do wędrujących albumów. Zostały jeszcze dwa:)
Tym razem będzie to wpis do albumu Kaarioki pt. "Są książki wyjątkowe i filmy niezwykłe...". Za zadanie było oscrapować swoją ulubioną książkę i film.
Mam wiele takich ulubionych książek, a także filmów, które pozostają na długo gdzieś w pamięci i chętnie się do nich powraca.. Tym razem postanowiłam w obydwu tematach przedstawić "Noce i dnie". Film widziałam niezliczoną ilość razy, i to zarówno wersję skróconą jak i tą dłuższą - odcinkową. Po książkę sięgnęłam jak na razie jeden raz, ale zapewne w przyszłości jeszcze do niej powrócę:) Po prostu urzeka mnie klimat tamtych czasów:)




I przypominam o moim trwającym jeszcze CANDY. Zostało już niewiele czasu, bo tylko dzisiaj do północy! 

Zapraszam:) 
Jutro będzie losowanie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz