czwartek, 3 stycznia 2013

10/15 "Kocham Cię Polsko! Najpiękniejsze zakątki Polski"

Jeszcze Was trochę pomęczę moimi wpisami do wędrujących albumów, ponieważ jeszcze kilka wpisów pozostało mi do publikacji. A skoro nie udało mi się wyrobić z tym w tamtym roku tak teraz powoli staram się nadrabiać.

Tak więc, kolejna odsłona to wpis do wędrasia Honki. Temat: "Kocham Cię Polsko! Najpiękniejsze zakątki Polski". Interpretacja tematu miała być dowolna i można było albo przedstawić jakieś miejsce bliskie naszemu sercu albo miejsce naszego zamieszkania. Cokolwiek co nam przyjdzie do głowy słysząc ten temat.
Ja postanowiłam pokazać tutaj kawałek mojej okolicy i zamieściłam dwa zdjęcia znad Jeziora Gopło. Nie mogłam przejść obojętnie nad tak pięknym zachodem słońca jaki był wtedy nad jeziorem. Tak więc wpis powstał taki bardziej przyrodniczy;-) Format mały: 15 x 15 cm.




Mam nadzieję, że nie zanudzam Was tutaj kolejnymi wpisami. Do końca pozostało jeszcze 5 odsłon, także myślę, że niebawem uda mi się to dokończyć i pokazać coś z zupełnie innej beczki:)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających:)

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł, zatrzymujesz kawałek przyrodniczej historii dla tych, co po nas!

    OdpowiedzUsuń