czwartek, 17 stycznia 2013

Wyniki candy!!!

A więc dziś przyszedł czas na losowanie szczęśliwca, który otrzyma drobne upominki w mojej zabawie:)

W zabawie wzięło udział 5 osób.
Szkoda, że nie mam aż tylu podarunków by obdarować Was wszystkie...

Tak więc losowanie przeprowadziłam za pomocą programu Random.
I....


Drugi komentarz pod postem zostawiła...


Gratuluję!!!

Proszę więc o Twój adres na mojego e-maila: aga135790@wp.pl
Jak tylko otrzymam adresik przesyłam wygraną:)
Pokażę jeszcze zdjęcie co zostanie wysłane w nagrodę.



Czyli tak jak mówiłam jest to notesik, kilka odbitek stempli, karteczka i dorzucę jeszcze jakieś łakocie dla podniebienia;-)
Mam nadzieję, że nagrody przypadną do gustu a stempelki zostaną jakoś kreatywnie spożytkowane:)

 Dziękuję Wam za udział w mojej skromnej zabawie:*
Pewnie jeszcze kiedyś coś podobnego zorganizuję, także możecie śledzić mojego bloga;-)

2 komentarze:

  1. Jakże się cieszę, dawno już nic nie wygrałam w zabawach! Dziękuje ślicznie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń