poniedziałek, 7 stycznia 2013

12/15 "Adam Małysz - Batman z Wisły"

Wpis, który dzisiaj zamierzam zaprezentować był dla mnie chyba najtrudniejszym ze wszystkich jakie wykonywałam w tej edycji zabawy wędrujących albumów;-) Tematyka zupełnie nie moja i domyślam się, że stąd też się to wzięło. Ale myślę, że jakoś udało mi się wybrnąć i właścicielka albumu jest zadowolona.
Co do wpisu, to tematem był "Adam Małysz - Batman z Wisły". Album należy do EwciKici. Wymogiem było użycie biało-czerwonych barw oraz zawarcie kilku informacji o Adamie Małyszu, ułożonych chronologicznie. Jako, że dostałam album jako jedna z ostatnich uczestniczek zabawy, tak też wyszukałam kilka dość niedawnych informacji i skupiłam się na 2008 roku w jego karierze.
Z uwag czysto technicznych: tym razem do wypełnienia była jedna strona, format 20x20cm. 





Co myślicie o tym wpisie?

Pozdrawiam i przypominam o trwającej jeszcze zabawie Candy - po więcej szczegółów odsyłam TUTAJ:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz