środa, 2 stycznia 2013

Ogłaszam Candy!

Tak jak zapowiadałam, dziś przyszedł czas na niespodziankę ode mnie:) Powodem ku temu stało się to, że właśnie dziś mijają dwa lata od czasu kiedy zaczęłam prowadzić tego bloga:)

Bywało różnie, niezamierzenie miałam pewne przestoje w pisaniu i zaglądaniu na bieżąco do Was.. Ale nadal jestem, i co mnie najbardziej cieszy, nadal ktoś tu zagląda i pozostawia kilka słów dla mnie. A jak zapewne wiecie owe komentarze sprawiają najwięcej radości i motywują do dalszego twórczego działania:)
Dlatego od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zorganizowania jakiegoś rozdawnictwa u siebie w podziękowaniu za te wizyty, a też i dlatego by móc podzielić się swoją twórczością choć z jedną z Was. 
Było już wiele okazji, ale jakoś nigdy nie doszło to do skutku, tak więc postanowiłam teraz, w drugie urodziny mojego bloga zorganizować taką zabawę u siebie:)

Jeśli jest więc ktoś chętny do przygarnięcia skromnego upominku ode mnie to  
ogłaszam Candy:



A co jest do wygrania?
- notesik z poprzedniego posta - dla przypomnienia wrzucam zdjęcie:


- kilka odbitek stempli,
- dorzucę jeszcze garść słodkości, tych do spałaszowania:)


Zasady udziału w zabawie:
- zapisy od dziś do północy 16 stycznia 2013r. (macie równe 2 tygodnie na zapisy),
- losowanie odbędzie się następnego dnia, czyli 17 stycznia 2013r.,
- proszę, zostawcie komentarz pod tym postem - 1 komentarz od 1 osoby,
- proszę umieścić podlinkowaną informację o moim candy na swoim blogu (na pasku bocznym lub w poście) - wystarczy wkleić podlinkowany banerek, który znajduje się wyżej,
- osoby nie posiadające bloga proszę o podanie swojego adresu e-mail w komentarzu,
- fajnie byłoby jakbyście zostali obserwatorami mojego bloga, byłoby mi bardzo miło, ale nie jest to warunek obowiązkowy.

ZAPRASZAM:)

5 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza?? Niemożliwe :) więc jako pierwsza gartuluję rocznicy i życzę kolejnych :) pozdrawiam serdecznie olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tu staję, notesik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja sie ustawie i zycze wszystkiego dobrego z okazji rocznicy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje.:)
    Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy!
    Z przyjemnością staję do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń