wtorek, 1 stycznia 2013

Notes i przepiśnik

Witam Was w Nowym Roku!
Jak ten czas szybko leci.. jeszcze niedawno zaczynały się święta a tu już Nowy Rok.. mam nadzieję, że spędziłyście je w spokoju i wśród najbliższych:)

Dziś zajrzałam tutaj by pokazać jeden z moich notesików. Kojarzy mi się z jesienią za sprawą ciepłych barw papieru jakiego tutaj użyłam. Notesik jest dość mały, prosty. Zdobiony ręcznymi przeszyciami i kwiatkiem:)






I jeszcze przepiśnik. Też prosty. Jedyną nowością w nim jest to, że posiada mięciutkie okładki, a to za sprawą folii bąbelkowej jaką podkleiłam na okładkach;-)






Na dzisiaj to wszystko. W związku z jutrzejszym dniem, planuję małą niespodziankę, także zapraszam do zaglądania:)
Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Piękny komplet - wszystkiego najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    prace dopracowane jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszły obydwie prace! Taki przepiśnik aż miło wziąć do ręki!

    OdpowiedzUsuń
  4. super są te notesiki, przydadzą się w nowym roku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń