sobota, 31 grudnia 2016

Wesoły bałwanek

Pamiętacie mojego zeszłorocznego bałwanka? W tym roku dołączył do niego kolega co by jednemu nie było tak smutno. 


Bałwanek zrobiony jest z kul styropianowych obszydełkowanych białą włóczką z domieszką lekko błyszczącej niteczki i szydełkiem nr 3,5. Z kolei czapkę i szalik zrobiłam na drutach nr 4 z cieniowanej włóczki - to moje kolejne podejście do drutów, chociaż wiem, że daleko mi jeszcze do perfekcji. Oba bałwanki mają po ok 20 cm wysokości.




Razem z bałwankami życzymy Wam 
wszystkim tu zaglądającym 
Szczęśliwego Nowego Roku 2017 :)

10 komentarzy:

  1. Ładnie razem wyglądają :-) wielu wspaniałych pomysłów na cudne dzieła Ci życzę w przyszłym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra bałwanki :)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, dużo zdrowia i spełnienia marzeń oraz nieustającej weny do tworzenia:-)
    Bałwanki są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze bałwanki :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności tworzysz:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne te bałwanki i takie słodziaki:) dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejciu! Jakie cudne! Przeurocze bałwanki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe słowa :) I witam serdecznie nowe osoby na moim blogu, zapraszam do kolejnych wizyt w moim kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze bałwanki , fajna taka ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń