poniedziałek, 29 grudnia 2014

Świąteczne dekoracje

Tak jak obiecałam, jeszcze przed Nowym Rokiem pokażę Wam, co nowego powstało na tegoroczne święta. W tym miejscu muszę się przyznać, że ostatnimi laty rzadko udawało mi się wykonać coś nowego na jakiekolwiek święta. W tym roku jednak się udało:) 
Na początek pokażę bałwanka. Pomysł na niego pojawił się po obejrzeniu przepięknych bałwanków, które wykonuje Jadzia. Wzór opracowałam sobie sama, dostosowując go do wymiarów kul styropianowych jakie akurat posiadam. Wysokość bałwanka to ok. 20 cm. Po cichu powiem, że jestem niezmiernie z niego zadowolona, a radość tą potęguje fakt, że robiąc bałwanka zaczęłam się uczyć nowej techniki jaką jest robienie na drutach. Tak, tak - to moje pierwsze oficjalne podejście do drutów - nie licząc pierwszej próbki, na której ćwiczyłam oczka prawe, lewe i różnej grubości warkocze. Tamta próbka oczywiście poszła do prucia, gdyż było to tylko ćwiczenie. Może kiedyś uda mi się więcej podziałać na drutach, takie jest moje marzenie.




Poza tym w tym roku udało mi się również po raz pierwszy zrobić dwa stroiki świąteczne. Oto i one:



Oba są prawie takie same, gdyż jeden pozostaje u mnie w domu, a drugi powędrował do moich dziadków.

Na koniec chciałabym napisać, że pojawię się niedługo, ale niestety nie mogę tego zagwarantować. Czas pokaże jak będzie. Z pewnością jednak wrócę na dobre, gdy tylko uporam się z tym co obecnie zaprząta mi głowę. 
Pozdrawiam serdecznie:*

12 komentarzy:

  1. A ja dekoracji świątecznych nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten bałwanek :) nawet rękawiczki ma widzę :) ja ze świątecznych dekoracji zrobiłam w zeszłym roku śnieżynki na choinkę :) mamie się podobały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stroiki, a bałwanek- nie wierzę, że pierwszy raz robiłaś na drutach ;) Jest CUDNY!!!
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w podjętych tajemniczych działaniach - na początek roku będzie jak znalazł! :)
    pozdrowienia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwanek Kochany :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń! pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ słodziachny bałwanek :)

    A na ten nowy rok :)

    Życzę Ci aby ten nowy rok pozwolił Ci odkryć w sobie te pokłady energii,
    które gdzieś tam przysnęły i czekają na obudzenie,
    aby miłość nie opuszczała Twojego domu,
    a jeśli jej w nim jeszcze nie ma weszła i się rozsiadła.
    Abyś w pośpiechu uciekającego czasu wiedziała, że nie jesteś sama
    położyła dłoń na czyjejś dłoni i w ciężkich momentach mogła się po prostu wypłakać.
    A potem wstać i góry przenosić.

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten bałwanek w super ciepłym komplecie zimowym :)

    happy new year! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały bałwanek! Taki radosny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za pochwały odnośnie bałwanka i za życzenia noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń