piątek, 23 grudnia 2016

Aniołki ze świątecznymi życzeniami

W ostatnim czasie oprócz śnieżynek zrobiłam jeszcze małe aniołki na szydełku. Powstały 3, z czego jeden jest wykończony złotą nitką, a dwa srebrną z błyszczącą nitką. Tak jak w przypadku śnieżynek z poprzedniego posta na zdjęciu słabo to widać, ale w świetle srebrna nitka się mieni, co aniołkom dodaje uroku. Maleństwa mają po 8,5 cm wysokości i docelowo również trafią na choinkę jako zawieszki. Samą choinkę co roku ubieram dopiero w Wigilię rano także zdjęć na choince brak ;-)




I na koniec chciałam jeszcze wypróbować jeden wzór i w ten sposób powstał jeszcze jeden aniołek o wysokości 11,5 cm. Ten ma z kolei bardziej misterną sukienkę :)



Jako, że jest to mój ostatni post przed świętami, toteż chciałabym złożyć świąteczne życzenia wszystkim zaglądającym na mojego bloga.

4 komentarze:

  1. Śliczne aniołeczki! Radosnych,pogodnych, spokojnych i zdrowych Świąt życzę, a w Nowym Roku niech spełniają się nadzieje! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe aniołki :)
    Wesołych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne aniołki - ja to chyba w życiu nie nauczę się takich robić):

    OdpowiedzUsuń