wtorek, 6 września 2011

Hafty z motywami kwiatów

Czas pokazać dawno zapowiadane hafciki. Jak tylko zobaczyłam te wzorki kwiatów w jednej z gazetek hafciarskich to stwierdziłam, że muszę takie sobie wyszyć i już:D Wyszywanie rozpoczęłam 12 lipca, a 10 sierpnia skończyłam ostatni obrazek, z tym, że między pierwszym obrazkiem a pozostałymi miałam sporą przerwę, więc nie potrafię określić ile tak naprawdę trwało wyszywanie. W każdym razie mam wrażenie, że stanowczo za długo... Do tego jeszcze czekały sporo czasu na oprawienie i drugie tyle na sesję zdjęciową:)
Każdy obrazek jest wielkości ok. 9x9cm, natomiast razem z ramką ok. 13x13cm, a więc nie są duże. Wyszywałam trzema nitkami na kanwie 54 oczka na 10cm.







A wszystkie razem prezentują się tak:


PS. Edytowałam post z TUSALowym słoiczkiem. A jest to również praca xxx-kowa:)

4 komentarze: