poniedziałek, 29 sierpnia 2011

TUSALową zabawę czas zacząć;)

Kilka dni temu zapisałam się do zabawy organizowanej przez CyberJulkę.



Krótko mówiąc, TUSAL (Całkowicie Bezużyteczny SAL), bo tak ta zabawa się nazywa, polega na zbieraniu resztek hafciarskich do uprzednio przygotowanego słoiczka. W dacie każdego nowiu w czasie trwania zabawy robimy zdjęcie słoiczka i pokazujemy na blogu. Oto te daty (tak bym je pamiętała, więc zamieszczam):

 Daty nowiu od sierpnia do grudnia 2011 r.:
- 29 sierpnia,
- 27 września,
- 26 października,
- 25 listopada,
- 24 grudnia.

Tutaj wszystko jest dalej dokładnie opisane co i jak, więc już nie bedę powielać:)

Jako, że dzisiaj jest 29 sierpnia, więc pokazuję mój słoiczek. Jest jeszcze pusty (ostatnio nic nie wyszywałam) i nie ma zakrętki, bo niestety nie zdążyłam dzisiaj wykończyć zdobienia, jakie przygotowuję, ale jutro wieczorem podmienię zdjęcie;)


Edit: A więc skończyłam wyszywać zdobienie na zakrętkę TUSALowego słoiczka i zgodnie z zapowiedzią (choć później niż myślałam) wstawiam zdjęcia. Wyszywałam dwoma niteczkami na kanwie 70 oczek na 10 cm, a więc strasznie drobniutkie to to wyszło. Pierwszy raz pracowałam na takiej kanwie, ale nie było źle:) Wzorek to poszczególne elementy większego wzoru. Kolorki dobierałam sama:)


A cały słoiczek wygląda tak:

2 komentarze:

  1. Ooo..ciekawie się zapowiada :) Teraz pozostaje tylko czekania na następne fotki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrabny ten Twój słoiczek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń