sobota, 3 września 2011

Chwalę się;) i dwa wpisy do niewędrasi

Na początek przepraszam, że mimo zapowiedzi do dzisiaj nie pokazałam zdjęcia zakrętki do TUSalowego słoiczka. Ostatnimi dniami nie wiem w co mam ręce włożyć... Dlatego też nie udało mi się do dzisiaj jej skończyć, mam troche rzeczy do zrobienia z terminem na wczoraj... Ale nadrobię.

Chciałam się pochwalić, że niedawno uśmiechnęło się do mnie szczęście i wygrałam candy u Basi. Strasznie się cieszę, tym bardziej, że to moja pierwsza wygrana, więc cieszy podwójnie:) W czwartek zawitał do mnie listonosz z takimi oto słodkościami ( z tymi scrapowo-hafciarskimi i tymi dosłownymi słodkościami):


Jak otrzymałam paczuszkę to oniemiałam z wrażenia:) Pozytywnie oczywiście:) W paczuszce znalazłam dwa zestawy xxx-kowe (ostatnio uwielbiam xxx-ki!), stempelki (o tego nigdy dość:)), nożyk (zaraz lecę wypróbować) i dodatkowo (czego się zupełnie niespodziewałam) cudny notesik zrobiony własnoręcznie przez Basię-jaemigrantkę, zestawik dodatków do karteczek wielkanocnych i słodkości:D Ależ mi się teraz buźka śmieje.
Jeszcze jedno zdjęcie z przybliżeniem na notesik:


Strasznie mi się podoba:) Dziękuję Basiu, że to właśnie do mnie uśmiechnęło się szczęście w losowaniu:)


A teraz coś z moich prac, czyli tradycyjnie wpisy do niewędrasi. Również jak ostatnio będą dwa.
Pierwszy jest dla Sylwi-sagap z forum Wizaż.pl. Wpis o wymiarach 20x15 cm. Temat: "Dziecko". Może mało widać, ale horągiewki jak i serducha są odstające, czyli takie małe 3D ;)




Drugi wpis jest dla Eweliny-EwciKici również z forum Wizaż.pl. Wymiary wpisu również 20x15 cm. Temat: "Mój przyjaciel pies". Prośba była taka by na drugiej stronie zrobić wpis o sobie. A więc zamieściłam swoje zdjęcie z moim pieskiem, którego niestety już z nami nie ma. Przepraszam, że twarz na zdjęciu jest zamazana, po prostu nie lubię zamieszczać swoich zdjęć w necie. A żeby zdjęcie wpisu nie straciło wyrazu, więc nie zamazuję całej fotki a tylko samą twarz.



I to by było dzisiaj na tyle. Pozdrawiam wszystkich zaglądających, a szczególnie tych, którzy pozostawiają kilka słów w komentarzach:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz