poniedziałek, 26 września 2011

Szydełkowe miśki i prezent-niespodzianka dla którejś z Was:)

Przedstawiam Wam dzisiaj dwa szydełkowe miśki. Pierwszy powstał z resztek kordonka o jakimś takim dziwnym kolorze, powiedzmy że coś z pomarańczem jest on związany;) Oceniałam na oko, że powinno starczyć i starczyło - dosłownie wystarczyło do ostatniego półsłupka:D
A wracając do miśka, jest on nieduży, ok.10 cm. Wykonany wg schematu Bromby (nie brałam udziału w zabawie organizowanej przez Brombe, bo wpisy znalazłam już po czasie, ale bardzo chciałam zrobić sobie takiego miśka, więc skorzystałam z tego wzorku). Lecz co do jednego się nie dostosowałam, a mianowicie inaczej zszyłam poszczególne części, co akurat bardzo dobrze widać, gdyż koniec końcem wyszedł mi całkiem inny, odbiegający mocno od oryginału miś, taki oto Nieboraczek;)



Misiek został wyszydełkowany już rok temu, ale wtedy stwierdziłam, że go nie pokażę, bo nie wyszedł tak jak chciałam. Ale w sumie co mi tam! Możecie teraz zobaczyć, że nie wszystko mi się tak ładnie udaje:)

Ale ale, to nie koniec dzisiejszego wpisu:) Długo myślałam nad tym miśkiem i stwierdziłam, że muszę spróbować jeszcze raz (jak się do czegoś uprę, to nie ma zmiłuj, a w końcu chciałam mieć perfekcyjnie zrobionego miśka). I tak oto, całkiem niedawno powstał drugi:





I nawet przekonałam się do takiego łączenia elementów, jaki opisała Bromba! Wcześniej wydawało mi się, że będzie to za delikatne i misiek się rozleci i dlatego bałam się spróbować. Ale jednak wszystko się udało:) Tylko nadal nosek niezbyt równo się wyszył... Cóż, nad tym trzeba jeszcze popracować...


A teraz UWAGA, UWAGA!!!
Już jakiś czas prowadzę bloga, ale do teraz nie zorganizowałam żadnej rozdawajki, rozdawnictwa, candy czy jak tam zwał:) Dzisiaj padł 100-tny komentarz na moim blogu i dlatego tak sobie pomyślałam, że nagrodzę osobę, do której będzie należał dokładnie 125 komentarz! A dlaczego akurat 125-ty a nie 100-tny? Już wyjaśniam. 100 to taka oklepana liczba i chciałam trochę urozmaicenia, a poza tym (i może głównie dlatego) w moim loginie, którym to posługuję się w Internecie jest właśnie liczba 125! Nagroda, niech na razie pozostanie niespodzianką:) Już mam pomysł, ale musi on doczekać się realizacji, która nastąpi w najbliższym czasie:)

(zdjęcie prezentu pochodzi z Internetu)

A zatem są chętni??? Jeśli tak to zachęcam do pisania komentarzy i już z niecierpliwością czekam by dowiedzieć się do kogo poleci prezent-niespodzianka!
Pozdrawiam i życzę szczęścia :)

6 komentarzy: