niedziela, 8 stycznia 2012

Podziękowania dla rodziców w formie dyplomów

Tak jak obiecałam dziś prezentuję coś nowego. Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie 4 podziękowań dla rodziców od Młodej Pary, ale nie w postaci książki jak to było do tej pory a dyplomów. Dyplomów samych w sobie nigdy jeszcze nie robiłam, choć dobrze wiedziałam jak je wykonać, ale zawsze brakowało mi okazji. Teraz okazja się nadarzyła. Robi się je bardzo podobnie jak książki, ale ku mojemu zadowoleniu szybciej. No może poza pierwszą, bo przy niej opracowywałam plan jak robić wszystko szybko i sprawnie;-p
Ja bym dodała tutaj delikatniejsze kwiatki, pewnie pastelowe, ale prośba była by kwiaty były w żywych, mocnym kolorkach.
A oto i pierwszy dyplom w moim wykonaniu:


A tutaj para:


I cały komplet - bo miały być 4 sztuki, dla każdego rodzica oddzielnie.


Tak się prezentuje już po zapakowaniu:


I pokażę jeszcze jak miała wyglądać pierwsza wersja, ale zmieniłam ją na większe kwiaty na dole i żywsze u góry.


I jeszcze cała produkcja z jednego dnia, razem z książkami, które bliżej pokażę w następnym poście;)

 
I jak Wam się podoba mój debiót w tej formie???
Pozdrawiam i zachęcam do pozostawieniu kilku słów:)

2 komentarze:

  1. W stu procentach jestem przekonana,że wywiązałaś się doskonale z zadania!!! Świetne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń