niedziela, 16 października 2011

Wygrana za 125 komentarz!

Otóż znam już osobę, która napisała dokładnie 125 komentarz na moim blogu! A jest nią.....
 Gratuluję!!!
Na dowód, tutaj możecie zobaczyć zdjęcie potwierdzające (pierwszy od góry podświetlony komentarz):


A jako nagrodę już jakiś czas temu postanowiłam, że zrobię szydełkowego miśka. Dzisiaj postawiłam kropkę nad i (czyli dorobiłam oczka z filcu) i miś gotowy. Wysokość na siedząco (bo tak jest zszyty) to ok 18 cm. Zrobiony z tej samej włóczki co jedna z myszek z tego posta. Pierwsze zdjęcie odzwierciedla prawdziwy kolor.




Mam nadzieję, że nagroda się spodoba.

3 komentarze:

  1. Gratulacje dla Basi :}
    Misiek fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak fajnie !
    i super maskotka mi się trafiła :)
    to się nazywa mieć szczęście :)
    tak na osłodę dzisiejszego dnia który fajny wcale nie był :(

    OdpowiedzUsuń