sobota, 23 lutego 2013

15/15 "W moim ogrodzie" cz.II

Tak jak zapowiedziałam, teraz będzie prezentacja całości albumu. Album wrócił do mnie już na początku sierpnia (po niecałej rocznej wędrówce), ale dopiero teraz zamieszczam zdjęcia, tutaj u siebie na blogu. Cóż, lepiej późno niż wcale;-)

Chciałabym tutaj podziękować każdej z dziewczyn za jej mały-wielki wkład do mojego albumu. Sprawiłyście mi niesamowitą pamiątkę:)) Nie raz wracam do tych wpisów i na nowo podziwiam piękno kwiatów, i przepiękne wpisy każdej z Was.

Album jest baaardzo grubaśny i mega kolorowy i bije z niego mnóstwo optymizmu:)
Zapraszam do oglądania poszczególnych wpisów. Ze względu na dużą ilość zdjęć, zrezygnowałam z pokazywania poszczególnych zbliżeń.

Album po powrocie:



Mój wpis, dla przypomnienia:


Wpis Damurka:


Wpis Kaariokiej:


Wpis EwciKici:


Wpis Moniki_75:


Wpis honki':


Wpis JaneB:


Wpis hejasz:


Wpis Pagaty:


Wpis Eweliki:


Wpis Dagus_gd:


Wpis Poppy:


Wpis AlexandryM:


Wpis Joanwi"


Wpis Nirshyai:


I wewnętrzne okładki z podpisami dziewczyn i zapełnioną mapką:


Oraz tylna okładka:


Jeszcze raz dziękuję każdej z Was za swój wkład do mojego albumu:*:*:* Jest śliczny i pozostanie dla mnie uroczą pamiątką:)

Tak więc, tym oto postem kończę publikację wpisów do Jesiennej Edycji Wędrujących Albumów. Była to świetna zabawa i moja pierwsza taka długoterminowa, gdyż wcześniejsze wpisy jakie robiłam do wędrasi były to zabawy indywidualnie (po prostu raz na jakiś czas przychodził do mnie album i nie miało to żadnego połączenia z innymi albumami innych osób).

Pozdrawiam:) i obiecuję, że następnym razem pokażę coś z zupełnie innej dziedziny, tak by nie przynudzać na okrągło z jednym:D

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny album! Przywołuje już wiosnę :-) Zazdroszczę Ci go ;-)

    OdpowiedzUsuń