środa, 20 września 2017

Prywatna wymianka z Marille

Witajcie, 

dzisiaj chciałabym napisać Wam o małej prywatnej wymiance, jaką sobie zorganizowałyśmy razem z Marille. Najpierw pokażę co ja dostałam od Małgosi. Oto cała paczuszka:


W przesyłce znalazłam piękną zawieszkę-igielnik wykonaną haftem krzyżykowym. Jest świetna! Strasznie mi się podobała u Małgosi, a teraz jest moja:) Świetny efekt tworzy mulina cieniowana, no i te koraliki - wszystko tak pięknie zszyte, że brak mi słów! Ciągle podziwiam sposób jej zszycia (ja jeszcze nigdy nie ozdabiałam swoich zawieszek koralikami, stąd dla mnie to nowość), a poza tym niewidoczny sposób zszycia z zawieszką-łańcuszkiem. Ja wciąż nad tym pracuję, by było tak idealnie. Oprócz zawieszki była dołączona karteczka z kilkoma słowami:)





A także troszkę przydasi, cekiny i sporo mulinek! Byłam zaskoczona jak zobaczyłam ich ilość i rodzaj - bo to są mulinki specjalne: cieniowane, metalizowane i satynowe - aż mnie łapki teraz świerzbią by je wypróbować:)


Oczywiście było jeszcze troszkę łakoci, czyli czekolada i herbatki smakowe.
Małgosiu bardzo Ci dziękuję za przesyłkę - ta wymianka to dla mnie czysta przyjemność :)

Ja z kolei dla Małgosi przygotowałam taką paczuszkę. I teraz przy obróbce zdjęć zorientowałam się, że brakuje na nich głównego przedmiotu wymianki z mojej strony, czyli małych ozdobnych nożyczek! Gapa ja, musiałam je odłożyć na bok, gdy robiłam zdjęcia. Ale pewnie Małgosia pokaże je u siebie, więc zaglądajcie do niej na bloga:)
Nie byłabym sobą gdybym miała wysłać tylko same nożyczki, więc w mojej paczuszce znalazła się jeszcze zakładka wykonana haftem krzyżykowym. Do tego notesik na zapiski. Oraz mulinki i słodkości. Oto cała moja paczuszka:


Oraz zbliżenia na zakładkę i notesik.





Jeszcze raz Małgosiu dziękuję Ci za naszą wymiankę :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty wysłałaś i otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszki "na bogato " i każda ze stron zadowolona , to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, cudnie się wymieniłyście :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty sobie zrobiłyście dziewczyny!!! Też by mnie paluszki świerzbiły to tych specjalnych mulinek, oj nie dałabym im długo czekać, nie dałabym :))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paczuszki i wspaniały pomysł z taką wymianą. Bardzo mi sie to podoba. A muliny są przecudne! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń