sobota, 9 września 2017

Podaj dalej 2

Witam,

dokładnie w środę otrzymałam przesyłkę od Basi w ramach zabawy Podaj dalej. Przyznam szczerze, że zapomniałam kiedy zapisywałam się do zabawy u niej, jak ten czas leci!

Przesyłka bardzo mnie zaskoczyła swoją wielkością, gdyż zapisując się spodziewałam się raczej małej przesyłeczki z drobiazgami. A moim oczom ukazały się same cuda i to w jakiej ilości! I wszystko w moim guście - masz Basiu chyba szósty zmysł ;-)

Tak oto prezentowała się cała zawartość przesyłki.


A teraz poszczególne zbliżenia. Najpierw poszewka na poduszkę ze ślicznym zdobieniem na froncie wykonanym na szydełku. Misterna robota. I pięknie połączone z poszewką, a sama poszewka dokładnie zszyta! Naprawdę jestem pod wrażeniem pracy. Poduszka w tej poszewce będzie się pięknie prezentować na mojej kanapie!



Druga wielka rzecz to szara torebka z czarnymi zdobieniami. Dodatkowo w środku skrywa jeszcze kieszonkę:) Długość rączek idealna, taka jaką lubię - będę ją często nosić, bo bardzo przypadła mi do gustu i jest taka w moim stylu! :)) 



Mało tego przesyłka skrywała jeszcze dwie małe maskotki - a jak wiadomo szewc bez butów chodzi, ;-) tak więc bardzo się ucieszyłam, że będę mieć w swoim domu jakieś szydełkowe szkraby. Oto słodki misiek w szaliczku (wiadomo jesień nadchodzi:) ), z ruchomymi łapkami i nóżkami. Oraz uroczy duszek, który skradł moje serce - naprawdę! Po raz pierwszy widzę takiego duszka i co na niego spojrzę to buzia mi się uśmiecha :))


I jeszcze dodatek w postaci zawieszek oraz karteczka, którą można nawet pokolorować!


Basiu baaardzo Ci dziękuję za te podarki, naprawdę jestem z nich w 100% zadowolona:) Dziękuję za miłą zabawę.




I w tym miejscu zapraszam dwie osoby do zabawy "Podaje dalej", dla których z miłą chęcią przygotuję paczki z upominkami. Jednocześnie osoby te zobowiązują się w ciągu roku od otrzymania mojej przesyłki na ogłoszenie u siebie na blogu i zorganizowanie zabawy dalej. Jeśli ktoś jest chętny proszę o zgłoszenie w komentarzu pod tym postem.
Zapraszam serdecznie:)


11 komentarzy:

  1. Widziałam już te cuda ... szczególnie podusia przykuła moją uwagę - śliczna :)
    Za zabawę dziękuję , sama czekam na przesyłki ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda przywędrowały do Ciebie od Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że prace moje i mojej koleżanki (torba)się spodobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności! Torba i poduszka super, ale moje serducho podbił misiek! :D
    Wygląda na to, że masz wolne miejsce? W takim razie zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, jest jeszcze wolne miejsce, także zapraszam do zabawy, dla Ciebie również przygotuję paczuszkę :) Poproszę o Twój adres na mój email: aga135790@wp.pl

      Usuń
  5. Ależ przepiękną paczuszkę dostałaś! Gratuluję udanego Podaj Dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowne prezenty, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi:) Poproszę zatem o Twój adres na mój email: aga135790@wp.pl
    Pozdrawiam również:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taka poszewka na poduszkę! Basia obdarowała Cię wprost po królewsku!!! Fantastyczne prezenty. Wszystkie razem i każdy z osobna!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń