niedziela, 16 kwietnia 2017

Życzenia świąteczne wraz z kartkami wielkanocnymi

Witam świątecznie:)

Planowałam posty z życzeniami i moimi pracami świątecznymi napisać jeszcze przed świętami, jednakże zabrakło mi już czasu na bloga. Prace w ogrodzie, remontowe oraz przygotowania do świąt skutecznie wypełniły moje minione dni. Dlatego również przepraszam, że przez ostatni czas do Was nie zaglądałam, postaram się wszystko stopniowo nadrobić. 

Także rozpocznę najpierw od życzeń. 

Z okazji Świąt Wielkanocnych, 
życzę Wam ciepłych, rodzinnych, 
pogodnych i radosnych chwil 
spędzonych tak, 
jak lubicie najbardziej!


A teraz karteczki jakie wykonałam w tym roku. Jest ich zaledwie 3 sztuki, ale to i tak coś. Wszystkie podobne stylistycznie - zauważyłyście, że ostatnio jak działam w papierkach to tworzę seriami? ;-)


Tym razem wpadłam na pomysł, by wykorzystać ścinki zalegające mi w pudełku. Zawsze podczas tworzenia zbieram wszystkie większe ścinki czy paseczki, bo być może się jeszcze przydadzą ;-) I właśnie teraz przyszedł na nie czas. Dobrałam je kolorystycznie do siebie, niektóre pocięłam na mniej więcej podobne szerokością paseczki i tak oto w bardzo prosty sposób powstały wzorzyste pisanki, które będą główną ozdobą tegorocznych kartek.


A teraz prezentacja każdej karteczki po kolei. Wszystkie są dość przestrzenne za sprawą podklejenia kosteczkami 3D. 








Karteczki to jeszcze nie wszystko, gdyż w tym roku udało mi się wykonać jeszcze parę dekoracji wielkanocnych, które w przeważającej większości poszły na prezenty dla bliskich, ale o tym w następnym poście.
Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego dalszego świętowania:)

13 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki:)
    Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki :)
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych Świąt :)

    Piękne kartki ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja świąteczna seria :)
    Wesołego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe, śliczne karteczki.
    Radosnych świąt, mokrego poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna seria Aga :) Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt!!!
    Śliczne karteczki, dodają koloru pochmurnym dniom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są prześliczne. Świetny pomysł z wykorzystaniem resztek papierów na jajka. Są dzięki temu bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki, cudowne są

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo zarówno za życzenia jak i miłe opinie dotyczące kartek:)

    OdpowiedzUsuń