środa, 22 lutego 2012

TUSAL - luty

Wczoraj przypadał dzień prezentowania TUSALowych słoiczków. Ja niestety nie wyrobiłam się ze zrobieniem i wstawieniem zdjęcia z powodu wyjazdu, także dzisiaj nadrabiam:)
Oto i słoiczek, który ma już troszkę niteczek i ciągle ich przybywa:) Oby tak dalej:)


Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem i za to, że zaglądacie do mnie mimo, że ja ostatnio nie za bardzo mam czas by poodwiedzać Wasze blogi i zostawić kilka słów. Po prostu teraz kiedy mam kilka wolnych dni muszę wybierać między haftem a blogowaniem i wybór padł na haft, którego tak bardzo mi ostatnio brakowało... Ale po cichu mogę powiedzieć, że od jakiegoś czasu myślę jakby tu Wam to wynagrodzić i już nawet pomysł jest, ale do realizacji będę mogła przystąpić dopiero jak skończę wyszywać widoczek, tak by zakończyć jedną rzecz i spokojnie brać się za drugą:)
Na razie pozdrawiam i do usłyszenia:D

3 komentarze:

  1. Słoiczek napełnia się :)
    Wędruję do Basi zobaczyć jej słoiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli już nie długo widoczek będzie gotowy, czekam bo na pewno będzie cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no ;) powodzenia w dalszym haftowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń