piątek, 10 lutego 2023

Dla chłopca na urodziny

Witajcie,

wreszcie pojawiam się tutaj z czymś innym aniżeli tylko z Choinkowymi haftami. Ostatnio dużo działam w papierach. Niedawno powstał zimowy album, ale zanim go pokażę to na początek pojawiam się z mniejszą formą. Dziś zaprezentuję Wam karteczkę, którą przygotowałam dla chłopca na urodziny. Użyłam tutaj papierów ScrapBoys z kolekcji Best Friends. Ubolewam nad jakością zdjęć, ale niestety w aparacie padła mi lampa błyskowa i zdjęcia wychodzą strasznie ciemne. 


Kartka jest dość minimalistyczna, ale za to zamontowałam w niej element ruchomy, który wykonałam po raz pierwszy w swojej pracy. Myślę, że fajnie urozmaici kartkę i przykuwa uwagę, szczególnie jeśli chodzi o kartki dla dzieci. Na kolejnych zdjęciach pokazuję, jak samolocik "lata" na karteczce.  




Część z elementów podkleiłam na kosteczkach 3D, co by uzyskać przestrzenny wygląd kartki. 


Kartkę zgłaszam na wyzwanie z kolekcjami ScrapBoys, w którym to w miesiącu lutym trzeba wykonać dowolną pracę z użyciem kolekcji papierów Best Friends lub Sweet Ballet.


Pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz