niedziela, 13 września 2020

Wspólne dzierganie chusty SISLOVE #1

Witajcie,

Ostatnio był post hafciarski, dziś będzie coś z innej dziedziny, a mianowicie szydełkowo. W Klubie Twórczych Mam dziewczyny zorganizowały wspólne dzierganie chusty SISLOVE. Autorki wzoru są mi znane od jakiegoś czasu. Mam zakupiony od nich wzór, jak i kupiony kokonek na chustę AllyAna, ale wciąż jeszcze nie zebrałam się by zacząć ją szydełkować. Chustę Sislove w wersji klasycznej, czyli trójkątnej też mam od dawna w swoich zasobach i czeka w folderze "Do zrobienia". Ale jak tylko zobaczyłam chustę Sislove w wersji półokrągłej tak przepadłam i postanowiłam dołączyć do zabawy dziewczyn. Liczę, że wspólne dzierganie będzie większą motywacją co by chustę ukończyć. Zapraszam zatem, wszystkie chętne osoby do dołączenia do nas. Wspólne dzierganie ruszyło 10 września i czas na ukończenie chusty mamy do 15 listopada. Po wszystkie szczegóły odsyłam do bloga Klubu Twórczych Mam -> TUTAJ:



Dziergamy tą oto chustę, zaprojektowaną przez https://sishomemade.pl/

Wzór dostępny jest tutaj: https://www.ravelry.com/patterns/library/sislove-half-circle




A tak wyglądają moje przygotowania do dziergania. Włóczkę kupiłam od jednego ze sponsorów naszej zabawy, czyli ze sklepu kokonki.pl, jest to kokonek Wild Jeans 101, szydełko nr 4,00.



Od wystartowania zabawy minęło już kilka dni, zaczęłam więc już dziergać chustę i muszę powiedzieć, że szydełkuje się świetnie. Ale na efekty pierwszej części wzoru, zapraszam Was około 24 września.

Pozdrawiam:)

1 komentarz: