sobota, 30 marca 2019

Wielkanocna ozdoba

Witajcie,

święta wielkanocne coraz bliżej, więc czas najwyższy zabrać się za przygotowanie ozdób wielkanocnych. U mnie w tym roku powstało jajko z wesołym zajączkiem. Najpierw natrafiłam na wzorek z tym słodkim zajączkiem i postanowiłam go wyszyć, gdy tylko nadarzy się ku temu okazja. Później do głowy przyszedł pomysł by hafcik użyć do ozdobienia styropianowego jajka - wysokość ok 9 cm. A żeby nie było nudno, na drugą stronę jajka postanowiłam wyszyć jakiś hafcik w żywszych, wiosennych kolorach. Od razu przypomniały mi się wzorki z Kokardki z wiosennymi kwiatkami i wybór padł na żonkile. Pozostało tylko dobrać ozdobne tasiemki i jajko gotowe :)






A tutaj jeszcze w wersji "surowej" czyli hafcik zajączka oraz oba razem z żonkilami. Kanwa pomięta, ponieważ nie prasowałam jej przed naciąganiem na jajko - było to zbyteczne, gdyż na jajku i tak kanwa dostawała odpowiedni kształt.









Ozdobne jajeczko idealnie wpisuje się w marcowe Wyzwanie hafciarskie #2 u Uli, w którym za zadanie jest wykonać ozdobę wielkanocną. Sponsorem tego wyzwania jest sklep needleart.pl, który notabene uwielbiam:)





Pozdrawiam serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. Przepiękna pisanka i bardzo fajne sa te hafciki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pisanki :) Idealnie napięta kanwa! Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne hafciki, a to jajko z żonkilami - cudne! ładnie poradziłaś sobie z oprawą, nie widać żadnej zmarszczki! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny zajączek:)bardzo mi się podoba. Pisanka pięknie i starannie wykonana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super jajo ;) fajny zajączek

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki ten króliczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jajo :) Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń