sobota, 23 grudnia 2017

Kartki na Boże Narodzenie cz. II wraz z życzeniami Wesołych Świąt!

Witam,

i szybciutko pokazuję drugą turę kartek świątecznych. Tym razem kwadratowe. Ten format kartek był u mnie sporadycznie spotykany, ale tylko dlatego, że nie posiadałam kopert w tym formacie. Teraz kiedy wreszcie udało mi się zakupić stosowny pakiet kopert i baz do kartek to mogę szaleć na całego:) 
Tym razem powstały tylko 4 sztuki, ale to dlatego że czas nie pozwolił na więcej.









I jeszcze wszystkie razem z całej produkcji.



Już jutro Wigilia, a więc wszystkim bywalcom mojego bloga życzę:

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia,
Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
Odpoczynku od codziennych trosk,
Świąt niosących nadzieję
na jeszcze lepszy Nowy Rok!

Agnieszka (agniesia125)


10 komentarzy:

  1. Piękne kartki :) Życzę Ci pięknych, zdrowych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki!
    Ciepłych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci zdrowych, pełnych pogody i radości Świąt,
    spędzonych w miłym gronie.
    Ileż pieknych karteczek !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych i dobrych Świąt Agnieszko i wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!Karteczki robisz piękniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga życzę Ci zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni, a blask gwiazd przypomina, że czasem wystarczy tylko wypowiedzieć życzenie… Spełnienia wszystkich świątecznych życzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie Twoje karteczki :)

    Ode mnie życzenia poświąteczne oraz Noworoczne ... niechaj Ci się darzy Agnieszko w nadchodzącym, Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń