piątek, 1 września 2017

Z kwiatami na ślub..

Witajcie,

wakacje się już skończyły, nastał wrzesień. Z racji, że pada dziś cały dzień więc korzystając z kilku wolnych chwil postanowiłam wreszcie zgrać i obrobić zdjęcia moich ostatnich prac. 


Dokładnie w połowie lipca ślubował mój kuzyn. Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Pary Młodej bukiet kwiatów w niecodziennym wydaniu. Wprawdzie taką formę słodkich bukietów widywałam na blogach już nie raz, ale ja po raz pierwszy pokusiłam się o tego typu "kwiaty" :) Pomysł zaświtał mi w głowie tym bardziej, że Para Młoda zasugerowała by nie kupować zwyczajnych kwiatów.
Zatem bukiet powstał z cukierków Rafaello, sizalu w odcieniu ecru i błękitnej fizeliny. Całość okrasiłam kilkoma białymi perełkami. 





Oprócz słodkiego bukietu przygotowałam również kartkę na życzenia. Postawiłam głównie na czystą biel, dodając tylko odrobinę beży i zieleni listków. Podobną formę kartki już kiedyś robiłam, jednak tamta była na inną okazję.



Na poniższych zdjęciach wyraźniej widać papier w tłoczone wzory.



I jeszcze środek kartki. Wymyśliłam szybki i prosty sposób jak umieścić pieniężny prezent w kartce bez żmudnego wykonywania zakładek, kopert itp. Jest to po prostu zwyczajna szlufka, dzięki której pieniążki nie kręcą się swobodnie w kopercie ;-)



I jeszcze raz zdjęcie całości.


Pozdrawiam serdecznie, szczególnie tych, którzy zaglądali do mnie podczas gdy ja nie miałam zbyt wiele czasu na blogowanie :) Oby na jesień się to wreszcie odmieniło.

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny bukiecik, a kartka prześliczna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten bukiecik zrobiłaś, a kartka prosta, elegancka - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :) Takie lubię :) ps. a i bukiecik.. smakowity! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, super pomysł z tym "bukietem"! A kartka też prześliczna, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolałabym dostać "takie" kwiatki :) Normalne za chwilę zwiędną, będą do wyrzucenia. A taki bukiet jest szansa, że zostanie na dłużej. Pójdzie w boki :))) Świetny pomysł!I karteczka prześliczna. Fajnie młodych obdarowałaś :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki rewelacyjne, nigdy takich nie widziałam super pomysł :) A karteczka mistrzowska i pomysł ze szlufką bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń