środa, 14 września 2011

"Lato w Parku" nad Gopłem

W minioną niedzielę w Kruszwicy odbyła się impreza "Lato w Parku". Już po raz trzeci razem z Barbarerą miałyśmy swoje stoisko i prezentowałyśmy tam swoje prace. Pogoda nam dopisała rewelacyjnie; nawet trochę się opaliłam;) W tym roku miałam okazję poznać przemiłą Danielę wraz z jej rodziną. Bardzo miłe spotkanie. Aż dziw bierze, że wcześniej nie trafiłam na jej bloga.
Niestety nie miałam ze sobą aparatu, gdyż małego, poręcznego nie posiadam, a dużego nie chciało mi się taszczyć i pilnować jak oka w głowie przez cały dzień. Dlatego też zapraszam do Basi i Danieli na fotorelację z tego dnia (a warto zobaczyć pozostałe stoiska, gdyż prace były przepiękne).
Mam jednak kilka zdjęć zrobione telefonem, ich jakość nawet mnie bardzo zaskoczyła. 
Oto więc nasze stoisko i Basia:


Stół z bliska:


Nad nami górowała Mysia Wieża:


Poprzedniego roku wokół Mysiej Wieży trwały prace archeologiczne. W tym roku widać zmiany jakie tam zaszły, a mianowicie zrekonstruowano most zwodzony (na zdjęciu) i fragment muru wraz z jakimś budynkiem. Także robi się coraz ciekawiej:)


Podsumowując dzień był bardzo udany i jeszcze z tych prawdziwie letnich:)
Pozdrawiam zaglądających i dziękuję za komentarze pod poprzednim postem:)

4 komentarze:

  1. O Basia na zdjeciu :)
    A Twoje zdjęcie gdzie??
    Stół zastawiony pięknymi pracami.
    Cieszę się, że pogoda dopisała.
    Mysia Wieża skojarzyła mi się z naszym pobytem w Kruszwicy. Mam gdzieś zdjęcie synka z drewnianą myszką, która stoi w okolicach wieży.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj super było a zdjęcia możesz dodać te które Ci wysłałam jeśli jakościowo będą odpowiadały
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie tym dużym aparatem robisz zdjęcia na bloga, bo wszystkie są takie super!

    OdpowiedzUsuń