niedziela, 27 marca 2011

Wymianka zakładkowa

Jakiś czas temu z okazji Dnia Kobiet na wizażu została zorganizowana wymianka zakładkami. Już wiem, że moja zakładka dotarła i że się spodobała:) Teraz więc mogę ją pokazać. Samo wykonanie zakładki nie jest trudne, ale tym razem zakładka była głównym prezentem, więc stała się dla mnie niejakim wyzwaniem. Aby nadawała się do użytku postanowiłam wyeliminować wszystkie dodatki 3D lub powodujące jakieś wypukłości i starałam się by była jak najbardziej płaska. Ale z drugiej strony nie chciałam by była zbyt prosta poprzez minimum dodatków. Postawiłam więc na ręczne szycia (może są słabo widoczne z powodu jasnego papieru), wzorzysty papier (nawiasem  mówiąc strasznie mi się podoba) i kwiat dmuchawca jako motyw główny. Do kompletu, jako dodatek dołączyłam karteczkę w wiosennych i zarazem radosnych kolorach.


 



A taką karteczkę i zakładkę dostałam od Patusan. Bardzo mi sie podoba i w dodatku jest w moich ulubionych kolorach:) Teraz mogłam "na żywo" zobaczyć haft krzyżykowy w wykonaniu innych. Przyznam, że po raz pierwszy zobaczyłam, że w xxx można łączyć kolory nitek (widać to w rzędach przejściowych u zajączka). Super to wygląda:)


PS. A jeśli ktoś jeszcze nie wie, to w Lemonade pojawiły się cudne nowości stempelkowe (po kliknięciu na zdjęcie przeniesiecie się na bloga tego sklepu). Z tej okazji zorganizowane zostało candy, w którym można wygrać dwa stempelki:) Zajrzyjcie tam koniecznie! Zabawa trwa tylko do 28 marca!

3 komentarze:

  1. So beautiful, thanks for sharing!
    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne haftowane zakładeczki :)

    OdpowiedzUsuń