piątek, 12 maja 2023

Album Garden of Love z elementami pop up

Witajcie,

dziś pokażę Wam coś czego dawno u mnie nie było. Przygotujcie się na pokaźną ilość zdjęć, gdyż w tym wpisie zaprezentuję Wam album jaki udało mi się wykonać. Jest to album z wykorzystaniem papierów z kolekcji ScrapBoys, a dokładnie z przepięknej kwiatowej kolekcji, która mnie bardzo urzekła - Garden of Love.

Album ten powstał po obejrzeniu warsztatów online Olgi Bielskiej z letniego blog hop z lipca 2021r. Nie jest on jednak wierną kopią oryginału, gdyż wprowadziłam sporo zmian według swojego gustu. Jest on formatu 16,5 x 16,5 cm i grzbiet ma szerokości 6,5 cm. Posiada 12 kart. Główną ozdobą okładki jest shaker box oraz koronki na grzbietach. Wewnątrz album ten nie posiada każdych klapek i innych elementów powodujących możliwość umieszczenia dużej ilości zdjęć, posiada głównie same maty do wklejania zdjęć, ale za to jego główną ozdobą są elementy pop up. Na każdej stronie z takim przestrzennym elementem są umieszczone rameczki z "szybką" z folii, gdzie można dodatkowo wsunąć kolejne zdjęcia. Poza tym na obu wewnętrznych stronach okładki umieściłam kieszenie tak by można było wsunąć jakieś dodatkowe luźne zdjęcia. Tak więc, mimo że nie ma tutaj większego rozbudowania stron to tych zdjęć i tak wejdzie sporo :)




Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia wnętrza albumu.













































Przy okazji moją pracę zgłaszam na wyzwanie z kolekcjami ScrapBoys edycja #3

2 komentarze:

  1. To jeden z najpiękniejszych albumów, jakie widziałam! Mój ukochany fiolet, pełno natury i ten czar dawnych lat. Pięknie ubrani ludzie, takie poczucie, jakbym przeniosła się do ogrodu za czasów może wiktoriańskich. Każda strona to dzieło sztuki!!!!
    Miej miły dzień. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album! Multum pracy i zachwycający efekt końcowy. Cudo!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń