wtorek, 28 lutego 2023

Choinka 2023 - luty

Witajcie,

w ostatniej chwili, ale zdążyłam z hafcikiem na zabawę Choinka 2023. Wszystko przez to, że tak późno się zabrałam za wyszywanie i dzisiaj musiałam jeszcze kończyć wyszywanie, ale najważniejsze, że haft już jest gotowy. W tym miesiącu uśmiecha się do Was uroczy bałwanek.

Tak wyglądał pełen zestaw: 


A tutaj już powstały pierwsze krzyżyki. Zwykle wyszywam etapami, jakimiś elementami ze wzoru, a tym razem wyszywałam kolorami. Wszystko przez to, że ten schemat nie dość, że czarno-biały to jeszcze na jednej stronie posiadał zupełnie same krzyżyki, a na drugiej krzyżyki z backstitchami. Z kolei w poprzednim miesiącu oba schematy posiadały naniesiony backstitch, ale na jednym schemacie był on bardzo wyraźny z podziałem na kolory nitek, a na drugim tylko delikatnie zarysowany i to ułatwiało mi poruszanie się po schemacie. Tym razem była jedna wielka pikseloza i dlatego zdecydowałam się wyszywać kolorami by nie pogubić jakichś pojedynczych krzyżyków. 



A tutaj już po wyszyciu wszystkich krzyżyków i dalej już z konturami. 



I gotowa karteczka. Cieszę się, że udało mi się trafić z liniami na hafcie z tymi z tła z kartki i wszystko fajnie się zgrało :) Bardzo podoba mi się ten bałwanek. Jest taki jasny, wesoły i sympatyczny :)



I jeszcze małe porównanie gotowej kartki z tą z okładki zestawu.


I oczywiście banerek do zabawy:


Pozdrawiam serdecznie:)

5 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda 😍W pierwszej chwili myślałam, że całość jest wyszyta. Dopiero później skaplam, że jest super zgrany haft z bazą

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wzór. Podziwiam talent. Pozdrawiam :) Kibicuję tej zabawie i trafiłam poprzez podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bałwanek. Bardzo podobają mi się te zestawy z kartką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kolega! Całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń