sobota, 31 grudnia 2022

Choinka 2022 - grudzień i podsumowanie zabawy

Witajcie,

dziś pora na ostatnią odsłonę zabawy Choinka 2022. Tym razem przygotowałam zawieszkę w kształcie choinki, do której świetnie wpasowała mi się również choineczka. 

Hafcik choinki podobnie jak bałwanek z poprzedniego miesiąca pochodzi z większego wzoru a reszta, czyli śnieg i niebo to moja twórczość własna ;-D





Choineczka z bałwankiem tworzą myślę, że bardzo udany duet.


A tutaj wcześniejsza seria zimowych widoczków wkomponowana w rameczki gwiazdki..


.. i pierwsza seria zimowych hafcików, od której wszystko się zaczęło. 


I na koniec przyszła wreszcie pora na pokazanie całej gromady zawieszek, jakie powstały w tej zabawie. Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podobają:)



I żeby formalności stało się zadość to jeszcze zamieszczam banerek do zabawy Choinka 2022


W tym miejscu chcę podziękować xgalaktyce za zorganizowanie tej 5-tej edycji zabawy, do której po raz pierwszy odważyłam się dołączyć. Dzięki niej wreszcie się zmobilizowałam i powstały zawieszki, które od lat miałam w planach, a nawet więcej (planowałam 6 pierwszych gwiazdek, a wyszło tak że powiększyłam kolekcję o kolejne 4 i jeszcze 2 inne). Cieszę się, że udało mi się każdego miesiąca postawić po parę krzyżyków, co nie powiem, że każdego miesiąca było łatwe. Fakt, były miesiące, że hafciki powstawały już na początku miesiąca i spokojnie czekały na wykończenie do końca miesiąca, ale było też parę razy tak że to właśnie w ostatnie dni przysiadałam do wyszywania by zdążyć. Ale dzięki temu powstały zawieszki na choinkę. A nawet powiem więcej, rozruch krzyżykowy spowodował to, że po długich miesiącach przerwy udało mi się znów chwycić za szydełko i podziałałam trochę w scrapbookingu. Niestety na blogu nie było tego widać, bo mobilizowałam się jedynie do wstawiania zdjęć z hafcikami, przez co wyszło mocno monotematycznie, ale za to mam zdjęcia innych moich prac i zamierzam je stopniowo publikować w najbliższym czasie.

Zatem tym miejscu życzę wszystkim zaglądającym na mojego bloga 
Szczęśliwego Nowego Roku!
Żebyście byli zdrowi, pogodni,
i znajdowali czas na to co sprawia Wam radość!


4 komentarze:

  1. ale śliczności, u mnie w tym miesiącu okrągła zawieszka, ale bazę choineczki też mam :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne przywieszki,szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstała piękna kolekcja w jednym stylu, to bardzo fajna rzecz, bo na choince będzie się okazale prezentować, ja niestety nie umiem się powstrzymać przed różnorodnością swoich prac , co jedna zawieszka to inna bo jak już sobie obiecuje, że zrobię komplet to za miesiąc coś mi w oko innego wpadnie i znowu porzucam myśl o komplecie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja zawieszek! Widac, że w poprzednim roku było u Ciebie pracowicie. Życzę aby ten roczek również był tak owocny i przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń