niedziela, 19 maja 2019

Niteczki w karteczki 2019 - solenizantki z marca, kwietnia i maja

Witajcie,

Dzisiaj post zbiorczy, w którym pokażę Wam jakie karteczki przygotowałam i wysłałam do dziewczyn, z którymi bawimy się w zabawie "Niteczki w karteczki 2019".

W marcu swoje urodziny obchodziła Joasia - Jeniulka45 i do niej powędrowała karteczka w zieleni wraz z 3 losowo wybranymi kolorami mulinek.



Oczywiście w marcu również i ja obchodziłam urodziny. Karteczki jakie otrzymałam możecie obejrzeć w TYM poście.

W kwietniu mieliśmy dwie solenizantki. Najpierw urodziny obchodziła Ania - Anja de, do której wysłałam karteczkę w niebieskościach...



... oraz Kasia - KasiaS, do której powędrowała karteczka w zieleni.



Z kolei w maju urodziny obchodziła organizatorka naszej zabawy Agata - kuferek meri, do której poleciała karteczka z bukietem kwiatów i życzeniami.  



Ale to nie koniec naszej zabawy. Pozostało jeszcze 5 dziewczyn, do których karteczki sukcesywnie będę wysyłać, także możecie się spodziewać kolejnych odsłon naszej zabawy :)

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze: