czwartek, 14 marca 2019

Niteczki w karteczki - moje urodzinowe kartki

Witajcie,

8 marca miałam podwójne święto - oprócz Dnia Kobiet świętowałam również urodziny. I z tej okazji, w ramach zabawy "Niteczki w karteczki" przyleciały do mnie te oto śliczne karteczki z mulinkami:)


Muszę przyznać, że bardzo miło było otrzymać aż tyle kartek z życzeniami :) Wszystkie są śliczne i za wszystkie BARDZO DZIĘKUJĘ :)


Oprócz karteczek dostałam oczywiście różnorodne mulinki, które utworzyły taki oto kolorystyczny wachlarz :) Wszystkie znajdą zastosowanie w przyszłych projektach hafciarskich :)


Szkoda tylko, że jedna karteczka nie dotarła :(


Edit: Po pewnym czasie jednak dotarła ostatnia mocno spóźniona karteczka urodzinowa z mulinkami, a oto i ona:


Bardzo za nią dziękuję :)

3 komentarze:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ta jedna dotrze w przyszłym tygodniu.. Bardzo Cię przepraszam, że nie dotarły wszystkie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna kartka jednak nie dotarła :( Cóż, tak czasem bywa.. takie ryzyko zabaw, nie zawsze każdy uczestnik wywiązuje się z regulaminu zabawy.

      Usuń