poniedziałek, 18 lutego 2019

Zaproszenia na 65 urodziny

Witajcie,

czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Zupełnie niezamierzenie nastąpiła u mnie na blogu kilkumiesięczna przerwa w publikowaniu postów... Od stycznia staram się tutaj dotrzeć i jakoś niepostrzeżenie mamy już ponad połowę lutego.. czas pędzi nieubłaganie.. Aby więc więcej już nie przedłużać tej ciszy jaka tutaj zapanowała wreszcie odkurzam zakamarki tego kącika:)

Pierwszą pracą jaką chciałabym Wam pokazać są zaproszenia urodzinowe, jakie miałam przyjemność wykonać jakiś czas temu dla wujka na jego 65 urodziny. Zaproszeń było dużo, więc postawiłam na dość skromny wzór i tonację jak najbardziej oddającą męską uroczystość, czyli granat/zieleń. Wybór padł na 3 różne wersje kolorystyczne, jednak całość jest utrzymana w tym samym stylu. Mam nadzieję, że wyszły eleganckie.


I każda osobno, w zbliżeniach:








I całość zaproszeń:


Która wersja kolorystyczna najbardziej się Wam podoba?

Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich, którzy tutaj zaglądają :)

4 komentarze: