piątek, 22 lutego 2019

Niteczki w karteczki 2019 - styczniowe solenizantki

Witajcie,

Jak pewnie część z Was zauważyła, nie biorę udziału w większości zabaw odbywających się na blogach. Jest to spowodowane niestety brakiem czasu, a raczej brakiem przewidzenia czy w kolejnych miesiącach roku będę w stanie wywiązać się z założeń poszczególnych zabaw - tych długoterminowych, cyklicznych. Czasem jednak robię wyjątki :)

W tym roku przyłączyłam się do zabawy "Niteczki w karteczki 2019" organizowanej przez Meri na blogu Kuferek Meri.
Według założeń tej zabawy wysyłamy karteczki z życzeniami i 3 motkami muliny do każdej z uczestniczek zabawy w dniu Jej urodzin. Dla mnie dużym plusem jest to, że już z góry znam poszczególne daty i w ten sposób mogę wcześniej przygotować zapas karteczek, tak by w razie późniejszych niemożności czasowych mieć zapas:)

Zabawa ruszyła od początku tego roku. Wśród uczestniczek miałyśmy już dwie solenizantki obchodzące urodziny w styczniu. Dla nich pofrunęły następujące karteczki ode mnie:

Dla Weroniki była to karteczka z kolorowaną Tildą:



Oraz dla Ewy karteczka ze stempelkowym kwiatkiem odbitym na tagu:



Oczywiście do każdej kartki dołączyłam po 3 motki muliny dobierane losowo pod względem kolorystycznym. Mam nadzieję, że dziewczyny będą zadowolone z moich mulinkowych przesyłek:)

Pozdrawiam:)

2 komentarze: