niedziela, 21 maja 2017

Pamiątki komunijne

Witajcie,

pozostając jeszcze w klimacie komunijnym, pokażę Wam dzisiaj cztery pamiątki na I Komunię Świętą jakie wykonałam w tym roku.

Wszystkie utrzymane są w jasnej, uniwersalnej tonacji. Każda z zupełnie innymi dodatkami. Dwie z nich to standardowo dla mnie w formacie DL, natomiast kolejne dwie są kwadratowe - 14,8 x 14,8 cm. Od zawsze kusił mnie kwadratowy format kartki. Z docięciem bazy to żaden problem, zresztą wszystkie dotychczasowe bazy do kartek docinałam sama. Jednakże problem pojawiał się w przypadku kopert, ponieważ nie zawsze chce się robić pudełeczko ;-) a kwadratowe koperty niestety nie są aż tak uniwersalne do zakupu, a jeśli już to dość drogie licząc na sztuki. Tym razem zdecydowałam się na zakup kompletu składającego się z 50 baz do kartek wraz z kopertami. Tak więc teraz trochę tych kwadratowych karteczek będzie u mnie powstawać ;-)

Powiem Wam też, że polubiłam robić białe kartki - według mnie są bardzo eleganckie na takie uroczystości jak chrzciny, komunie czy zaślubiny. I choć dobór dodatków ze względu na kolor jest ograniczony to zawsze można pokombinować z fakturą papieru czy przestrzennością warstw ;-)

A teraz już zdjęcia kartek:









Pozdrawiam serdecznie:) W następnych wpisach będzie odpoczynek od papierowych prac na rzecz szydełka - nazbierało się trochę prac do pokazania ;-)

11 komentarzy:

  1. Ładne, takie eleganckie pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) jak patrzę na takie wspaniałości, aż mnie korci żeby samej spróbować walki z papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Ja jestem zwolenniczką kwadratowych baz, ale muszę kiedyś koniecznie spróbować zrobić kartkę w innym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Wszystko idealnie wyważone, współgra ze sobą. Podoba mi się zwłaszcza pomysł na winogrono. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są te karteczki i do tego bardzo eleganckie.
    Będą wspaniałymi pamiątkami.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Robienie kartek to nie moja bajka, ale to nie zmienia faktu, że uwielbiam podziwiać je u innych. Twoje są takie eleganckie, dopracowane, dopieszczone. Podobają mi się i prostokątne i kwadratowe. Wszystkie mi się podobają :)
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki subtelne i delikatne, po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, Twoje kartki są piękne, eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miłe opinie na temat powyższych kartek:) Cieszę się, że Wam się spodobały - a to daje pozytywnego i motywacyjnego "kopa" do dalszej twórczości ;-)

    OdpowiedzUsuń