niedziela, 31 lipca 2022

Choinka 2022 - lipiec

Witajcie,

myślałam, że w tym miesiącu nie zdążę z haftem do zabawy Choinka 2022, gdyż lipiec-sierpień to dla mnie pracowite miesiące w roku (prace sezonowe, owoce, warzywa, zaprawy, żniwa itp), ale udało mi się w ostatnim tygodniu miesiąca przysiąść i dosłownie z oczami na zapałki wyszyć hafcik. Nadal robię zawieszki gwiazdki, z tymi samymi ramkami co poprzednia seria, jedynie wzorki są z innej serii. Ten wzorek musiałam trochę przyciąć do formatu ramki, dodać gdzieniegdzie jakieś krzyżyki i zmieniłam kontury. W oryginale są robione kilkoma kolorami, ja chciałam jednak by te widoczki bardziej pasowały do poprzedniej serii i wszystkie backstitche robiłam czarną nitką (oprócz gwiazdek), w części z nich zmieniłam kształt, część dodałam swoich a część wyeliminowałam :D Myślę, że wyszło całkiem nieźle.


Tradycyjnie pokazuję hafcik bez backstitchy jak i już z nimi, oraz gotową oprawioną zawieszkę.




I jeszcze banerek z odnośnikiem do zabawy u xgalaktyki i galerii czerwcowej :


Pozdrawiam wakacyjnie:)

3 komentarze: