czwartek, 30 sierpnia 2018

Kartka z quillingowymi kwiatami

Witajcie,

przeglądając stare foldery i zdjęcia, znalazłam kilka prac nigdy nie publikowanych. Jedną z nich jest ta poniższa kartka. Powstała może jakieś 3-4 lata temu, kiedy to postanowiłam spróbować swoich sił w quillingu. Technika mi się spodobała, powstało wtedy kilka kartek w tym stylu, jednak z racji, że jest bardzo pracochłonna to odłożyłam ją na bok. Chociaż może jeszcze kiedyś pobawię się paseczkami i coś skręcę? Zobaczymy, czas pokaże. Na razie jest poniższa karteczka, tutaj jeszcze bez napisu, ponieważ robiąc ją nie miałam do niej konkretnego przeznaczenia. Okazja znalazła się później, ale zdjęcia z napisem już brak.





Pozdrawiam serdecznie:)

2 komentarze:

  1. Elegancka kartka :)
    Właśnie mnie przestraszył ten czas, który trzeba przeznaczyć na skręcanie paseczków ...i do tej pory nie próbowałam nic w tej technice robić , ale podziwiam szczerze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :) Muszę kiedyś spróbować quillingu:)

    OdpowiedzUsuń