środa, 6 czerwca 2018

Wygrana w wiosennym wyzwaniu

Witajcie,

Dzisiaj będę się chwalić ;-) Kilka postów wstecz pisałam Wam, że biorę udział w wiosennym wyzwaniu pt. "Witaj Wiosno!" organizowanym przez Anię Kreatywną pod patronatem pasmanterii internetowej "Pasmanteryjka". 25 kwietnia zostały ogłoszone wyniki zabawy i ku mojemu zaskoczeniu i wielkiej radości wygrała moja praca! :))))))))))) TUTAJ możecie poczytać o szczegółach i zobaczyć pozostałe wyróżnione prace.
Dla mnie to szczególne wyróżnienie, gdyż jest to moja pierwsza wygrana w konkursie/wyzwaniu, a do tego jest to I miejsce, więc radość podwójna:)
Poniżej pamiątkowy banerek:


I sprawca całego zamieszania, czyli nagrodzona praca ;-)


Z kolei wczoraj otrzymałam przesyłkę z nagrodą, w skład której wchodzą: tamborek o średnicy 19 cm, zestaw igieł do wyszywania oraz kupon kremowej kanwy 18 ct. 


Jestem bardzo zadowolona z wygranej i otrzymanego prezentu:) Miło wiedzieć, że podoba się komuś to nad czym pracujemy. Aż chce się tworzyć więcej! Dlatego też po dłuższej przerwie powróciłam do większego formatu i obecnie na krośnie zagościł haft większych rozmiarów, ale o tym za jakiś czas ;-) Pozdrawiam serdecznie:)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje.-) milo jak nasza praca komus sie podoba-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Praca piękna, a nagroda zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróżnienia! a haft jest po prostu piękny!pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrodzona praca jest prześliczna! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń