niedziela, 1 kwietnia 2012

A dzisiaj będzie jajecznie:)

Dziękuję za Wasze rady odnośnie karteczek z poprzedniego posta. Macie rację, zbyt mało wyrazistości w nich i stąd też tak mnie rażą. Jednej już nie mam, ale drugą postarm się troszkę "poprawić" by nabrała kolorków:)
A dzisiaj mam kartki w kształcie jajka - tak bardzo popularnego kształtu ostatnimi czasy, także i u mnie nie mogło go zabraknąć:) Zrobiłam trzy wersje kolorystyczne.








Będzie jeszcze jedna partia kartek wielkanocnych i na tym koniec w tym temacie.
Pozdrawiam zaglądających i komentujących:)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne karteczki:) Kolory są bardziej
    wyraziste. Zapraszam na mego bloga, może zostaniesz na dłużej? Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki.
    Kolorki super, ozdoby delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze przepiękne karteczki !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny blog dam do obserwacji i życzę mokrego dyngusa

    OdpowiedzUsuń